loading...
دهکده موزیک
sh.a بازدید : 122 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

❄❄❄❄

 

به قـــول ارنستو چه گوارا :

دستم بوی گل میداد

مرا به جرم چیدن گل محکوم کردند

اما هیچ کس فکر نکرد که شاید

یک گل کاشته باشم!

          ؛؛؛؛؛؛؛؛

به قـــولِ پروفسور حسابی :

یکی از دانشجویان پروفسور حسابی به ایشان گفت : شما سه ترم است که مرا از این درس می اندازید. من که نمی خواهم موشک هوا کنم . می خواهم در روستایمان معلم شوم.

پروفسور جواب داد : تو اگر نخواهی موشک هواکنی و فقط بخواهی معلم شوی قبول ، ولی تو نمی توانی به من تضمین بدهی که یکی از شاگردان تو در روستا ، نخواهد موشک هوا کند.

          ؛؛؛؛؛؛؛؛؛

به قـــولِ والت ویتمن :

زندگی به من آموخت؛ 

بودن با كسانی كه دوستشان دارم، از همه چیز با ارزش تر است.

          ؛؛؛؛؛؛؛؛؛

به قـــولِ ژان پل سارتر:

از همه اندوهگین تر شخصی است كه از همه بیشتر می خندد!

          ؛؛؛؛؛؛؛؛

به قـــولِ مارک تواین :

آنجا كه آزادي نيست،

اگر رای دادن چیزی را تغییر می داد،

اجازه نمی دادند که رای بدهید!

          ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛

به قـــولِ برتراند راسل :

مشکل دنیا این است، که احمق ها کاملاً به خود یقین دارند،

در حالیکه دانایان، سرشار از شک و تردیدند !

 

❄❄❄❄

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین سایت دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما دربارهی این سایت
    کدهای اختصاصی