loading...
دهکده موزیک
sh.a بازدید : 84 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

. ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻪ ﮐﺎﭘﻮﺕ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﻪ ﺍﻭﻝ ﮐﻼﺟﻮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﻌﺪ ﮐﺎﭘﻮﺕ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﻩ .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ﻣﯿﮕﻦ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺍﺳﺘﺎﺭﺕ ﺯﺩﻩ ﮐﻪ ﺷﻠﻨﮓ ﺭﺍﺩﯾﺎﺗﻮﺭﺵ ﭘﺎﺭﻩ ﺷﺪﻩ ... از یارو میپرسن چند تا بچه داری ؟میگه چهار تا پسر . 

اولی :دکتر 

دومی:مهندس

سومی:خلبان 

چهارمی:دزد 

 

 

میگن چرا چهارمیو از خونه نمیندازی بیرون 

میگه: همونه ک خرج خونه رو میده ،بقیه بیکارن دخترهمسایه اومد میگه ببخشید بابام نیست میتونیدشیر گاز رو محکمش کنین نشتی میده..گفتم باشه

رفتم خونشون گفتم خوب فرانسه کجاست؟

یه لبخندی زدو گفت مادخترا انقدرام خنگ نیستیم خوب پایین تر از آلمانه دیگه، اینقدخندیدم که بیچاره قاطی کرده بود همش میپرسید

کناراسپانیا؟

وسط آفریقا؟

بالای قطب شمال؟

گفتم نه عزیزم توجعبه ابزارکنار دستت :-D ما انقدر فقیریم که

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.از بچگي هروقت دست کردم تو سیب زمینی سرخ کرده

مامانم گفت نخور کمه

ینی تا الان 1بارم اندازه نبوده!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین سایت دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما دربارهی این سایت
    کدهای اختصاصی