loading...
دهکده موزیک
sh.a بازدید : 119 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (0)

اولين روزيكه امام حسين(ع)روزه گرفتندهمه اهل بيت دركنارسفره جمع شدند:پيامبر(ص)روبه امام حسين فرمودند:حسين جان عزيزم روزه ات رابازكن.امام حسين فرمودند:جايزه من چه خواهدبود؟پيامبر فرمودند:نصف محبتم رابه كسانيكه تورا دوست دارندميبخشم حضرت علي(ع)فرمودند:پسرم حسين جان بفرما.باز امام فرمودند:جايزه من چه خواهدبود؟حضرت فرمودند:نصف عبادتهايم براي كسانيكه عاشق توهستندحضرت فاطمه(س)فرمودند:عزيزدلم افطاركن.امام حسين پرسيدند:جايزه شمابه من چيست؟حضرت فرمودند:نصف عبادتهايم رابه كسانيکه برتوگريه ميكنندميبخشم.امام حسن(ع)فرمودند:برادرجان روزه ات رابازكن و امام همان سوال راپرسيدندحضرت پاسخ دادند:من تاهمه گنهكاران را برتونبخشم به بهشت نخواهم رفت.و درهمين حال جبرئيل برپيامبرنازل شدفرمود خداميفرمايد:من ازشماهامهربانترهستم وآنقدر كسانيكه عاشق توهستند رابه بهشت ميبرم تاتو راضي شوي یاحسین

ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ"ص"ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪﻭﻗﺘﯽ ﯾﮏ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺟﻮﺍﻥ ﺗﻮﺑﻪ ﻣﯽﮐﻨﺪ ﺍﺯﻣﺸﺮﻕ ﺗﺎﻣﻐﺮﺏ ﻗﺒﺮﺳﺘﺎﻥﻫﺎ ﺑﺮﺍﯼ۴۰ﺭﻭﺯ ﺍﺯﻋﺬﺍﺏ ﻗﺒﺮﻧﺠﺎﺕ ﺩﺍﺩﻩ ﻣﯿﺸﻮﻧﺪﺣﻀﺮﺕ ﻣﺤﻤﺪ"ص"ﻣﯽﻓﺮﻣﺎﯾﻨﺪﻧﻮﺭﺍﻧﯽ ﺷﻮﺩﭼﻬﺮﻩ کسیکه این حدیث رابه دیگران میرساند   

(منتهی الامال مرحوم شیخ عباس قمی)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین سایت دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما دربارهی این سایت
    کدهای اختصاصی